Csatlakozz csapatunkhoz!
Tekintsd meg legfrissebb állásajánlatainkat és jelentkezz a Hertz Magyarországi csapatához!
Területi képviselő
Key account manager
A Mercur Rent a Car Kft. üzleti eredményességének biztosítása érdekében a piaci részesedés növelése, új üzleti lehetőségek felkutatása, beérkező megkeresések precíz, alapos és pontos feldolgozása, rögzítése, ajánlatkérések feldolgozása, továbbítása szakmai konzultáció értékesítési vezetővel, cégvezetővel.
Szakmailag szorosan együttműködik a társaság többi szervezeti egységével, ill. a vidéki kirendeltségekkel.

Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés teljes munkaidőben
- Versenyképes bérezés (alapbér + teljesítményarányos jutalék)
- Megbecsülés
- SZÉP kártya juttatás
- Céges autó
- Bónuszok
- Külföldi jutalom „kirándulások”, mindezért még EURO-s napidíj is jár
- Szép és modern berendezésű iroda
- Kitűnő csapat
- Csapatépítő rendezvények, kirándulások
- Autók, pörgés, fejlődés és jó hangulat minden mennyiségben
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum 1-3 év preferáltan B2B értékesítésben, új ügyfél szerzésben szerzett tapasztalat
- Nagyfokú önállóság, agilis személyiség
- Kimagasló problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
- Kiemelkedő kommunikációs készség
- Magas szintű számítógépes ismeret
- Angol nyelvismeret
- “B” kategóriás jogosítvány
Az álláshoz betöltéséhez előnyt jelent:
- Más idegennyelv ismerete előny
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Területi képviselő
- Key Account Manager
- Értékesítési munkatárs
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Egyéb juttatások:
- Céges autó, Mobiltelefon, Cafeteria
Munkavégzés helye:
- 2220 Vecsés, Hertz utca 2.
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kattintson a “jelentkezem” gombra és küldje el nekünk fényképes önéletrajzát.