Csatlakozz csapatunkhoz!

Tekintsd meg legfrissebb állásajánlatainkat és jelentkezz a Hertz Magyarországi csapatához!

Területi képviselő
Key account manager

A Mercur Rent a Car Kft. üzleti eredményességének biztosítása érdekében a piaci részesedés növelése, új üzleti lehetőségek felkutatása, beérkező megkeresések precíz, alapos és pontos feldolgozása, rögzítése, ajánlatkérések feldolgozása, továbbítása szakmai konzultáció értékesítési vezetővel, cégvezetővel.

Szakmailag szorosan együttműködik a társaság többi szervezeti egységével, ill. a vidéki kirendeltségekkel.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés teljes munkaidőben
  • Versenyképes bérezés (alapbér + teljesítményarányos jutalék)
  • Megbecsülés
  • SZÉP kártya juttatás
  • Céges autó
  • Bónuszok
  • Külföldi jutalom „kirándulások”, mindezért még EURO-s napidíj is jár
  • Szép és modern berendezésű iroda
  • Kitűnő csapat
  • Csapatépítő rendezvények, kirándulások
  • Autók, pörgés, fejlődés és jó hangulat minden mennyiségben

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum 1-3 év preferáltan B2B értékesítésben, új ügyfél szerzésben szerzett tapasztalat
  • Nagyfokú önállóság, agilis személyiség
  • Kimagasló problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Magas szintű számítógépes ismeret
  • Angol  nyelvismeret
  • “B” kategóriás jogosítvány

Az álláshoz betöltéséhez előnyt jelent:

  • Más idegennyelv ismerete előny

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Területi képviselő
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges végzettség:

  • Főiskola


Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Egyéb juttatások:

  • Céges autó, Mobiltelefon, Cafeteria


Munkavégzés helye:

  • 2220 Vecsés, Hertz utca 2.

 


Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kattintson a “jelentkezem” gombra és küldje el nekünk fényképes önéletrajzát.