COVID-19

A HERTZ, THRIFTY, DOLLAR információ a koronavírussal (COVID-19) kapcsolatban

A Coronavírus (COVID-19) sajnálatos terjedése ellenére szeretnénk biztosítani Önöket, hogy az eddig megszokott színvonalas szolgáltatás
mellett az Önök, és a munkatársaink biztonsága a legfontosabb számunkra. Folyamatosan nyomon követjük Magyarország kormánya, és az
egészségügyi hatóságok által előírt intézkedéseket, ezzel is védve ügyfeleinket, munkatársainkat, és a közösségeket.
Küldetésünknek tartjuk, hogy fenntartsuk a biztonság, és a tisztaság legmagasabb színvonalát, ahogy ezt ügyfeleink méltán elvárják tőlünk.
Olyan intézkedéseket vezettünk be, melyek csökkentik a baktériumok és vírusok terjedését.
Minden egyes bérlet után a bérautók egy szigorított, több lépcsős tisztítási folyamaton mennek keresztül.
Továbbra is éber figyelemmel kísérjük az Egészségügyi Világszervezet (WHO), a Járványügyi Központ (CDC), illetve a helyi önkormányzatok
intézkedéseit az Önök, a munkatársaink és a közösségek érdekében.

SEGÍTSÉGNYÚJTÁS:
Mi történik, ha megváltoznak az utazási terveim a Coronavírus miatt?
Tudjuk, hogy ügyfeleinknek több rugalmasságra van szükségük részünkről, hogy kezelni tudják a velük történt változásokat.
Íme néhány új módosítás, amit az Önök érdekében tettünk:
Ha eredeti tervétől eltérően egy másik leadási ponton tudja csak visszaadni a bérautó, nem számolunk fel érte plusz költséget.
Ha eredeti tervétől eltérően korábbi vagy későbbi időpontban tudja visszaadni a bérautót, lemondunk az ezzel kapcsolatos költségekről.
Ha törölni kényszerül foglalását, nem számolunk fel törlési díjat.

Mi a helyzet az előre kifizetett foglalással?
Azok az ügyfelek, akik érintettek az utazási korlátozások miatt, díjmentesen törölhetik a foglalásukat, vagy módosíthatják más időpontra.
Ha 2020. március 13-ig történt foglalás nem valósul meg a korlátozott régiókban ahová a foglalás történt,
díjmentesen lehet módosítani a bérlés dátumát.Kérjük 12 hónapon belül módosítsa a bérlete időpontját, és további 12 hónap áll
rendelkezésére egy újabb módosításra. Így összesen 24 hónapos időtartamot tudunk adni erre.
Érdemes lehet teljes egészében törölni a foglalást. Természetesen nem számítunk fel költséget érte, ha a törlés a felvétel
időpontja előtt 48 órával történik.

Mi a helyzet a Gold Plus Rewards program pontjainak felhasználásával történt foglalással?
Azoknak az ügyfeleknek akik 2020. március 13. előtt foglaltak, az összes pontot jóváírjuk a számlájukon.

Mi történik akkor, ha én már önkéntes karanténban vagyok, és nem tudom visszavinni a bérautót?
Ha ez történne, akkor először is kerülje a bérautóval, és az autó kulcsával való érintkezést. Vegye fel a kapcsolatot a kiszolgáló irodával,
egyeztessen a helyszínről, és ők majd gondoskodnak a bérautó elszállításáról.

Mi történik akkor, ha már fertőzöttként használom a bérautót?
Ha a COVID-19 tesztje pozitív lett, vagy fertőzöttségre utaló tüneteket tapasztal saját magán, és az ezt megelőző 7 napon belül
bérautónkat használta, kérjük azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot.

Létezik-e olyan irodalista, amely érintett a jelenlegi utazási korlátozások végett?
Egy rendszeresen frissített, átmenetileg bezárt európai irodákat tartalmazó lista elérhető itt: https://bit.ly/2RawUQ5

TISZTASÁG:
Másképp takarítják a bérautóikat? Alkalmaznak-e bármilyen kiegészítő protokollt a COVID-19 terjedésének a megelőzése érdekében?
Világszerte kiegészítettük a tisztítási módszereinket az irodáinkban, és az ügyfeleinket szállító shuttle buszokon a jóváhagyott
fertőtlenítő szerek használatával.
Rendszeresen fertőtlenítjük az irodákban sűrűn érintett felületeket, mint például: ajtófogantyúk, pultok, és egyéb kiszolgáló elemek.
Kihelyeztünk több alkoholos fertőtlenítő eszközt, és felszólítottuk munkatársainkat a kiemelt tisztasági protokoll betartására –
gyakori kézmosás, vagy fellépő rosszullét esetén az otthon tartózkodásra.
Bérautóinknál is szigorúbb tisztítási folyamatokat vezettünk be, különös tekintettel a kezelő szervek, kormánykerék,
műszerfal, ülések és egyéb felületek fertőtlenítésére.

Mi történik azzal a bérautóval melyet feltételezett és/vagy igazolt COVID-19 vírusfertőzött ügyfél használt?
Ezekben az esetekben a bérautó átmenetileg forgalomból kivonásra kerül, ezt követően a meghatározott lappangási idő elteltével
a bérautó teljes külső-belső vegyi fertőtlenítésen megy keresztül.